Formy studiów
Studia I stopnia (licencjackie) |
S stacjonarne |
Opis kierunku
Absolwent kierunku zarządzanie posiada wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia własnej firmy. Będzie mógł realizować powierzone zadania w zakresie różnych funkcji zarządzania w firmach oraz instytucjach polskich i międzynarodowych, m.in. w aspekcie zarządzania marketingowego, zarządzania jakością, zarządzania projektami, czy zarządzania finansami. Studia wyposażą także w kompetencje i umiejętności związane z funkcjonowaniem nowych mediów oraz komunikacją marketingową. Dodatkowym atutem jest zdobywanie kompetencji biznesowych z jednoczesnym utrwaleniem i poszerzeniem umiejętności językowych. Język angielski, jako uniwersalny środek porozumiewania się, jest nieodzowny szczególnie na stanowiskach menadżerskich i kierowniczych. Opanowanie słownictw branżowego, jak również swobodne porozumiewanie się mogą stać się trampoliną do sukcesu zawodowego. To niepowtarzalna okazja by bliżej poznać inne kultury, inaczej spojrzeć na świat, a przede wszystkim nawiązać kontakty, które mogą okazać się owocne w przyszłej karierze zawodowej.
Co zdawać na maturze?
Przedmiot |
Poziom podstawowy |
Poziom rozszerzony |
matematyka |
x1 |
x3 |
matematyka lub fizyka i astronomia/fizyka, lub geografia, lub język obcy nowożytny |
x1 |
x3 |
Perspektywy zatrudnienia
- profesjonalny menedżer,
- specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi,
- specjalista ds. marketingu,
- specjalista do spraw zarządzania komunikacją w firmie,
- influencer,
- specjalista ds. zarządzania w korporacjach międzynarodowych,
- ekspert w dziale HR,
- specjalista do spraw zarządzania projektami,
- specjalista do spraw zarządzania finansami.