Formy studiów
Studia I stopnia (licencjackie) |
Studia II stopnia (magisterskie) |
S, Ns stacjonarne i niestacjonarne |
S, Ns stacjonarne i niestacjonarne |
Opis kierunku
Absolwent kierunku zarządzanie posiada wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia własnej firmy. Będzie mógł realizować powierzone zadania w zakresie różnych funkcji zarządzania w firmach oraz instytucjach polskich i międzynarodowych, m.in. w aspekcie zarządzania marketingowego, zarządzania jakością, zarządzania projektami czy zarządzania finansami. Studia wyposażą także w kompetencje i umiejętności związane z funkcjonowaniem nowych mediów oraz komunikacją marketingową.
Co zdawać na maturze?
Przedmiot |
Poziom podstawowy |
Poziom rozszerzony |
matematyka |
x1 |
x3 |
matematyka lub fizyka i astronomia/fizyka, lub geografia, lub język obcy nowożytny |
x1 |
x3 |
Perspektywy zatrudnienia
- profesjonalny menedżer,
- specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi,
- specjalista ds. marketingu,
- specjalista ds. zarządzania komunikacją w firmie,
- influencer,
- specjalista ds. zarządzania w korporacjach międzynarodowych,
- ekspert w dziale HR,
- specjalista ds. zarządzania projektami,
- specjalista ds. zarządzania finansami.